توضیحات مدرس در مورد دوره

دکتر محمد مهدی پوربصیر

کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار فرشته

دوره آنلاین تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری

یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های کاری در داخل و خارج ایران

با گواهینامه مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه

درخواست مشاوره رایگان خودت رو ثبت کن:

دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری

پیشرفت کسب و کار تا بی نهایت

این سوال طی سال‌های اخیر همیشه دغدغه من بوده:
چطوری با کم‌ترین حد سرمایه‌گذاری برای تبلیغات و بازاریابی بیش‌ترین سود و درآمد رو برای سازمان بگیریم؟

برای دادن جواب به این سوال مجبور شدم چند سال درس بخونم، هزاران ساعت بیرون از دانشگاه مطالعه کنم و مهم‌تر این‌که چند ده میلیارد تومان پول در تبلیغات بازارایابی شرکت‌هام سعی و خطا کنم تا بتونم به جواب‌هایی برای سوال بالا برسم. در این دوره من می‌خوام جواب این سوال رو به شما یاد بدم.

در این دوره نه تنها به جواب این سوال رو یاد می‌گیریم بلکه یاد می‌گیریم چطوری این سوال و جواب رو تبدیل به اعداد کنیم و دقیقاً اندازه‌ش بگیریم.

اگر دنبال پیدا کردن شغل یا گرفتن ارتقای شغلی در گروه شغلی بازاریابی و فروش هستید، بلد بودن جواب سوال بالا و بلد بودن نمایش عددی اون یه کاری می‌کنه که کارفرماها عاشق شما بشن، چون شما مستقیما دارید به شرکت سود می‌رسونید و اون رو رشد می‌دید.

اگه هم خودتون صاحب کسب و کار و کارفرما هستید که جواب این سوال مستقیم به شما سود خالص می‌رسونه.

 – دکتر محمد مهدی پوربصیر

پول درآوردن اصولی از بازاریابی داده‌محور

در این کلاس ما به این سه دسته از افراد کمک خواهیم کرد به اهداف‌شون برسن:

–  کسانی که تازه وارد مشاغل بازاریابی و فروش شدن (یا می‌خوان بشن) و قصد دارن تا مراحل مدیریتی بالا برن.

–  کسانی که در بازاریابی و فروش، مدیر و سرپرست تیم شدن، و دنبال این هستن عملکرد‌شون رو از خوب به عالی برسونن.

–  کسانی که کسب و کار خودشون رو دارن.

با یادگرفتن استراتژی داده‌محوری در بازاریابی، اون رو به یک ابزار پول‌ساز برای خودتون و کسب و کارتون تبدیل کنید.

چرا مدیریت بازاریابی باید داده محور باشد؟

در دنیای قدیم تبلیغات و بازاریابی، نصف پول‌مون رو دور می‌ریختیم، چون نمی‌دونستیم کدوم تبلیغات بیش‌ترین اثر رو داره، الان دیگه اصلا این‌طوری نیست و با ابزارهایی می‌تونیم اندازه‌گیری کنیم. توی این دوره فراتر از ابزارها، می‌خوایم یادبگیریم چطوری بستر تصمیم‌گیری داده‌محور رو ایجاد کنیم و چطوری تو یه کسب و کار پیاده‌سازیش کنیم؟

این دوره همون دیجیتال مارکتینگ هست؟

نه؛ دیجیتال مارکتینگ زیرمجموعه‌ی بازاریابی داده‌محور است، در این دوره یاد می‌گیریم کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین رو هم برای کسب و کارهای اینترنتی و استارت‌آپ‌ها و هم کسب و کارهای آفلاین برنامه‌ریزی کنیم، طوری که این برنامه‌ریزی بهینه باشه و این بهینه بودن رو بتونیم تو داشبوردهای عددی ببینیم و به مدیرمون هم نشون بدیم تا بهترین تصمیم‌گیری کنیم.

توضیحات مدرس در مورد دوره

دکتر محمد مهدی پوربصیر

کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار فرشته

دوره آنلاین تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری

یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های کاری در داخل و خارج ایران

با گواهینامه مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه

درخواست مشاوره رایگان خودت رو ثبت کن:

نظر دانشجویان دوره

مدرسین دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری چه کسانی هستند؟

دکتر محمد مهدی پوربصیر

1. کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار خطرپذیر

2. سابقه تأسیس، مالکیت و مدیریت در مجموعه‌های فرادرس، اسمارتآپ، گروه بازرگانی ریزو، کافه تدریس، موسسه توسعه

3. استاد مدعو دانشگاه صنعتی خواجه نصیر (دانشکده صنایع) و دانشگاه علامه طباطبایی

4. دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران

امیر ایمن پور

مهندس امیر ایمن پور

1. قائم مقـام در گروه غدیر

2. 8 سال سابقه مدیریت ارشد در شرکت همکاران سیستم

3. متخصص و مدرس هوش تجاری (Business Intelligence)

4. کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف

مهندس شهاب شیرین

1. مدیر جذب مشتریان و تبلیغات دیجیتال تپسی

2. مدیر پرفورمنس مارکتینگ سابق ازکی

3. مدرس کابردهای هوش مصنوعی در بازاریابی

 

question